På soffan i viloläge

Jag var på jobbet i ungefär en och en halv timme idag innan jag gav upp, tog mitt svidande huvudvärkspickåpack och gick hem. Sedan dess har jag legat på soffan och flickat mellan kanalerna. Oprah, Rachel Ray, Oprah igen, Judge Judy, någon läskig man som brottas med en pytonorm i en blöt grotta (psykopat - vem fan gör något sådant frivilligt), Ugly Betty avsnitt 2 (typ)... repriser, TV-shop och några repriser till. Det är inte utan att man mår ännu lite sämre i huvudet efter denna totala skräpfest som svensk tv bjuder på under dagtid. OK, det ska erkännas att jag inte kan låta bli att gilla Rachel Ray (även fast jag helst inte vill) - men annars så... gäsp... lika bra att stänga av skiten.

Kommentarer
Postat av: Nett

Fantastiskt initiativ med en tvserie-blogg! Jag benämner mig själv gärna som tvserienörd och älskar att sitta och glo hela säsonger i taget, det funkar inte riktigt att vänta veckovis på uppdateringar för mig... Och självklart gråter man till Buffy! Uppdatera massor nu! :)

2009-03-04 @ 16:47:16
Postat av: Katarina (TV-galen)

Hurra vad kul att du tycker det! Här ska uppdateras :D

2009-03-04 @ 16:50:50
URL: http://tvgalen.blogg.se/
Postat av: annahita

judge judy = amatör.



:'(



jag kommer också hålla ett öga på dig, och passar på att önska mig lite inlägg om dina tankar kring arkiv x!

2009-03-05 @ 10:19:09
URL: http://ifyoureintoit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0