Det var en gång...

Det fanns en tid, innan bloggarnas herravälde i Sverige, innan Lost, innan mamma ivrigt läste alla mina bloggar, då jag drev ett community som hette TV-galen. Jag drev TV-galen tillsammans med en hemskt trevlig tjej under internet-aliaset Blanche och vi hade en hel drös glada medlemmar - ja, en del sura också för den delen. Vi hade inte bara medlemmar, vi hade även ett gäng svenska tv-fansites knutna till oss och vi rockade. Sedan rann tiden ur våra händer, tv-galen lades ned, domänet köptes upp och alla kontakter man haft försvann iväg i anonymiteten som cyberlandet ofta kan vara.

Jag har bloggat sedan ett par år tillbaka på en blogg som heter Bjooti om något helt annorlunda, men har hela tiden längtat efter att få kräkas ur mig mina tankar kring alla de fantastiska tv-serierna. Så idag, reggade jag denna blogg. Vart den tar oss får vi väl an se, men jag kan i alla fall lova att det kommer att snackas om TV här.

Ungefär så!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Det låter som en kul bloggidé! Tror dessutom att vi är ganska överens, jag menar, du gillar vampyrer, du gillar smink, detta kan bli riktigt bra;)

2009-03-04 @ 18:28:46
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Mickeyy

Härligt! Ska bli intressant att läsa! :D

2009-03-04 @ 18:56:57
Postat av: Katarina (TV-galen)

Emma P> Oh ja, vampyrer och smink gillar jag. Hoppas att det blir bra detta :D



Mickeyy> Vad kul att du tycker det!

2009-03-04 @ 19:14:50
URL: http://tvgalen.blogg.se/
Postat av: Irina

Vilken kul idé! Jag kommer garanterat att läsa den här. :-)

2009-03-04 @ 22:36:26
URL: http://rosaglasogon.se/
Postat av: Ina

Underbart Kattis. Underbart.



Jag borde vara din wing-woman. Jag är TV-galen and proud of it.

2009-03-05 @ 13:27:10
URL: http://inasinsikter.blogspot.com/
Postat av: emma

tycker du det är lika kul med nya reklamer? ibland är en ny reklam höjdpunkten en teve-kväll. jag dissar de dubbade, men en del svenska kan va kul och riktigt underfundiga. är tveksam till cherry poker´s reklamer med håkan dock. känns som dom helt misslyckats med att fånga hans glimt i ögat.

2009-03-07 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0